ダウンロードリスト

プロジェクト概要

J661 プロジェクトは、汎用の CD (または ARINC 661 サーバー) ARINC 661 標準、プロトタイプ ARINC 661 概念と、アーキテクチャの理解を促進し、ARINC 661 仕様とプロジェクト間の工芸品の再利用を促進するためを提供します。CD アーキテクチャに簡単に変更または拡張するサーバーの動作を定義するように設計されています。これはサーバー コア自体で何かを変更することがなく実行時にカスタマイズを許可する、モジュール式プラグイン アーキテクチャによって実現されます。

システム要件

システム要件が設定されていません
プロジェクトのリリース情報やプロジェクトリソースの情報です。
注: プロジェクトリソースの情報は Freecode.com ページからの引用です。ダウンロードそのものは、OSDNにホスティングされているものではありません。

2013-02-17 11:12
0.56 Beta 1

このリリースに最低限の Java バージョンの拡張機能を必要とするユーザーができるように"JavaVersion"プロパティを追加、コックピット SuperLayer マルチ アプリケーションの定義が正しくない場合によって複雑な生成するプラグインを修正、投影更新と投影 update を使用して、構成プロパティをキャップ ウィジェット版 UI のカスタマイズを許可するようにエディターでいくつかの Api を追加するときの高スループット マップを更新する場合に、MapItem 更新プログラム間の一貫性を管理します。
タグ: Major
This release adds a "JavaVersion" property, allowing the user to require
a minimum Java version for an extension,

fixes the Cockpit Plugin generating an incorrect SuperLayer multi-application definition in
certain complex cases,

manages consistency between the projection updates and the MapItem
updates in the case of high-throughput Map updating when using the
projection update cap configuration property,

and add some APIs in the Editor to allow customization of the widgets edition UI.

2013-02-04 07:51
0.55 final

バージョン番号を除いて 0.55 ベータ 1 と比較すると変更はありません。このバージョンは、最後の安定版リリースするものです。(ベータ 1 およびベータ 2) を 0.55 で改善されている主要部分: 今アプレットが動作せず、サーバーとの問題。組み込みサーバが機能しているし、うまく動作します。外観モデル変換から synth2 が機能しています。いくつかの新しいウィジェットのサポートがあり、5 今後の ARINC 661 現在シンボル コマンドを補完します。
タグ: Minor
There is no change compared to 0.55 Beta 1, except the version number. This version is meant to be a final stable release. The main parts that have been improved in 0.55 (through Beta 1 and Beta 2) are: applets now work without a problem with the server; the embedded server is functional and works well; the synth2 to/from Look model transformation is functional; there is support for some new widgets and symbol commands as of the upcoming ARINC 661 supplement 5.

2013-02-01 07:19
0.55 Beta 2

このリリースはいくつかのウィジェットを実装して 5 のための標準で追加されたシンボル コマンドを補完します。Synth2 漸く変換からのモデルに見えるプラグインの最初のバージョンを終了します。無効な座標の概念マップの予測をサポートしています。ウィジェットのイベントの起源を実装します。サーバーまたはクライアントの入力を別の出力ポートにリダイレクトすることができます新しい protocol.inputPortRedirect を追加します。
タグ: Major
This release implements several widgets and Symbol commands added by the Standard for supplement 5. It finalizes the first version of the Look Model plugin for synth2 from /to conversion. It supports the notion of invalid coordinates in Maps projections. It implements the widget events origin. It adds a new protocol.inputPortRedirect that allows redirecting the input of a Server or Client to another output port.

2013-01-14 04:22
0.55 Beta 1

多くのバグ修正、OpenGL 埋め込まれたスタンドアロン バージョンとして今働いているサーバー (ポップアップを使用してを含む) も複雑な UI を備えた。記録し、16 進数でのシナリオを読みに容量を追加します。DataScaling ウィジェットとバグ修正を行った。マルチ スレッド誘導バグを含む高いワークロード ユースケースが表示される可能性が多くのバグ修正を行った。多くのチェックを見てモデル解析。
タグ: Major
Many bugfixes for the OpenGL Embedded Server, which is now working as the standalone version, even with a complex UI (including using popups). Adds the capacity to record and read scenarios in hexadecimal. Fixes bugs with DataScaling widgets. Fixes many bugs that could appear in high workload use cases, including multi-threading induced bugs. Many checks for the Look Model parsing.

2012-12-10 11:00
0.54 final

Synth2 をルック アンド フィールの screenDensity グラフィック プロパティ設定ボタン、コンボ ボックス、等のためフォントを考慮に入れていないが修正されます。Addes synth2 を LookModel に変換 LookModel プラグインで。アカウントには、エディターの TargetParameterID プロパティの変更を取っていない DataScaling のウィジェットを修正します。一部のブロック 0 サイズを有する場合に対してサーバーによって受信バッファーのデコードを保護します。(複数のリモート クライアント/サーバーのバッファーを受け取ることを意味する) 出力用の 1 つ以上のポートを定義することができます、UDP プロトコル用に新しいプロパティを追加します。
タグ: Major
Fixes the Synth2 Look and Feel not taking into account the screenDensity graphic property for the fonts set for buttons, comboBox, etc. Addes synth2 to LookModel conversion in the LookModel plugin. Fixes the DataScaling widgets not taking into account a modification of the TargetParameterID property in the Editor. Protects the decoding of buffers received by the Server against cases where some of the blocks have a 0 size. Adds a new property for the UDP protocol, which allows you to define more than one port for the output (meaning that several remote clients/servers will receive the buffers).

プロジェクトリソース