ダウンロードリスト

プロジェクト概要

Leges Motus はゼロ重力環境での設定、ネットワーク、チームによる、2 D シューティング ゲームです。彼らの銃から壁および反動から飛び降りから力だけを使用して、プレイヤーを相手のゲートを下げるアリーナを経由しなければなりません。

システム要件

システム要件が設定されていません
プロジェクトのリリース情報やプロジェクトリソースの情報です。
注: プロジェクトリソースの情報は Freecode.com ページからの引用です。ダウンロードそのものは、OSDNにホスティングされているものではありません。

2010-09-08 07:25
0.4.0

武器は次のターゲットに(縮小損傷ことによると)、彼らはヒットし、続けて物事をリッピング右に設定することができます。銃は、任意の多角形や大きさで起動することができます。これは今のところコーンで起動します。衝撃砲に使用されます。これは、カスタム銃を持って自分のサーバを実行したい人のためにたくさんのオプションを提供する必要があります。メニューの半透明背景。
タグ: Beta, Major
Weapons can be set to rip right through things they hit and continue (possibly with reduced damage) to the next target. Guns can fire in any polygonal shape and size. This is currently used for the impact cannon, which now fires in a cone. This should provide plenty of options for people who want to run their own servers with custom guns. A translucent background for the menu.

2010-04-25 17:45
0.3.0

lexの複数形Motusは、複数の武器の拡張性と設定のセットをしています。銃は、様々な再使用時間を正確ことができ、様々な健康への影響は、凍結時間等は、さらに、新しい設定アクティブなマップオブジェクトのインフラストラクチャ、軍とは、危険、などのゲームは完全に新しいメニューやテキスト入力フレームワークをしています。設定オプションは、テキストの背景、影、スライディングが追加されており、マルチサンプリング。また、パケットロスの問題を減少させる、まったく新しいネットワークシステムは、です。
タグ: Beta, Major
Leges Motus now has an extensible and configurable set of multiple weapons. Guns can have inaccuracy, various cooldowns, various health effects, freeze times, etc. Additionally, there is a new, configurable active map object infrastructure, with forces, hazards, etc. The game has a completely new menu and text entry framework. Configuration options have been added for text background, shadow, sliding, and multisampling. There is a completely new networking system, which decreases problems with packet loss.

2009-07-20 12:15
0.2.2

このリリースで修正さ潜在的なクライアントがクラッシュする以外のパケットを受信しない選手。クライアントは、オプションメニューでクリックしたときに"適用"をプレイヤーの名前を保存します。オプションメニューの詳細や、よりシームレスな直感的です。更新プログラムをクライアントがチェックするようにするときは、代わりに、サーバーがブラウザを開くのを開始します。サーバーは、今すぐに彼らを強制的にチームの自動分散することで切り替えているプレイヤーがrespawns。
タグ: Beta
This release fixes potential client crashes when receiving packets for non-existent players. The client now saves the player name when you click "Apply" in the options menu. The options menu is more intuitive and more seamless. The client now checks for updates when it starts, instead of when opening the server browser. The server now respawns players immediately when they are forcibly switched by team auto-balancing.

2009-07-12 19:47
0.2.1

サーバはもはや凍結選手の撮影のためのポイントを提供します。スコアオーバーレイの上にチャットログの表示を修正しました。スコアをオーバーレイするときは、入力バーが表示されます表示を修正しました。 [今すぐオプションときにのみ、"適用"ではなく、クリックすると"戻る"自分自身を適用します。
タグ: Beta
The server no longer gives points for shooting frozen players. Displaying the chat log on top of the score overlay was fixed. Showing the score overlay when the input bar is shown was fixed. Options now only apply themselves when "Apply" is clicked, not "Back".

2009-07-08 15:22
0.2.0

永続的なクライアントの構成ファイルは、ユーザーを設定する自分の名前、画面の解像度を許し、他のオプションが追加されました。柔軟性の高いサーバー構成のオプション、フレンドリーな火災などを含む可能ですが、ゲート速度は、凍結時間、およびもっと。追加された古いメッセージのチャットログ。アナウンスの重要なイベントを与えられている。新しいマップの形式は、より多くの拡張が読めるが使用されます。マップをサーバーからダウンロードされます。これで敵はレーダーにも火を見る設定レーダー"音声"モードが追加されました。サーバーは、ファイアウォール経由で接続を許可するためにUDPホールパンチングを使用します。現在のキャッシュのスプライトマップコードは、メモリ使用量を削減します。
タグ: Beta
A persistent client configuration file was added, allowing users to configure their name, screen resolution, and other options. Highly flexible server configuration is possible, including options regarding friendly fire, gate speeds, freeze time, and more. A chat log for old messages was added. Announcements are given for important events. A new map format is used, which is more readable and more extensible. Maps are downloaded from servers. A configurable radar "aural" mode was added, in which enemies only show on radar when they fire. The server now uses UDP hole punching to allow connections through firewalls. Map code now caches sprites, reducing memory usage.

プロジェクトリソース